VERZENDING VIA BPOST

Voor bestellingen onder 250 euro exclusief BTW betaald u 5,37 euro transportkosten binnen België. Wanneer artikelen uit dezelfde bestelling een verschillende levertijd hebben, hebt u de keuze om de artikelen samen of apart te laten verzenden. 

BETALING

Alle betalingen dienen te gebeuren binnen de 14 dagen factuurdatum.

Een eerste bestelling dient steeds vooraf betaald te worden via bankoverschrijving.

Het (de) bestelde product(en) blijven eigendom van de verkoper tot de volledige betaling van de aankoopprijs en eventuele kosten die bij de bestelling werden aangegeven.

RETOURNEREN

Wij streven naar een optimale service en werken enkel met kwalitatieve producten. Desalniettemin is het mogelijk bestelde artikelen te retourneren. Binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst in ons magazijn crediteren wij de geldende waarde. Let op: De kosten en risico's verbonden aan de retourverzending zijn steeds ten laste van de klant.

Voorwaarden

De Producten dienen verplicht goed beschermd te worden teruggestuurd in hun oorspronkelijke verpakking, in perfecte staat van wederverkoop (niet door de cliënt beschadigd, gehavend of vuil gemaakt), samen met alle mogelijke toebehoren, gebruiksaanwijzingen en documentatie. Indien u gebruik wilt maken van volledige restitutie, dient u de producten in originele verpakking te retourneren.

Hoe kan ik een artikel naar jullie retourneren?

Volg deze instructies om een artikel naar ons te retourneren:

Laat ons via de retourfunctie op de website of via e-mail weten dat u het aangekochte product wenst terug te sturen, en dit binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelde product.

Vermeld steeds uw ordernummer, factuurnummer, klantnummer en de producten die u wenst te retourneren.

Het vermelden van de reden van retour is niet verplicht maar kan wel nuttig zijn voor ons om onze service te verbeteren.

U laat de producten op uw kosten en risico bezorgen op het volgende adres:

Tennis Mania

Aspergeveld 67

3140 Keerbergen

België

Als de retourzending aankomt in ons magazijn, gaan wij zo snel mogelijk na of het product voldoet aan de retourvoorwaarden. Indien het product voldoet aan de retourvoorwaarden zullen wij het volledige aankoopbedrag crediteren op uw rekening. Indien het product niet aan de retourvoorwaarden voldoet, blijft het product uw eigendom en dient u het binnen de 2 weken terug af te halen. Wij kunnen het product indien u dit wenst terugsturen op uw kosten met een transportfirma.

Indien uw geweigerde retour na 2 weken nog steeds in ons magazijn staat, zal u via mail op de hoogte gebracht worden over de vernietiging van het product.

Verkeerd artikel/niet in goede staat ontvangen?

Wij vinden het erg belangrijk dat u uw bestelling in een goede staat ontvangt. Als u denkt dat er een gebrek is aan het artikel dat u hebt ontvangen, of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij zullen dan samen met u kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Geef ons hierbij zoveel mogelijk informatie over het probleem. Zorg ervoor dat u zeker het ordernummer en over welk artikel het gaat vermeld.